I dag har dagen vært helt fantastisk. Jeg gikk ut i går for å ha en fornøyelig guttekveld (snart 40 og sier gutt, ja jeg veit) sammen med Hein, Sigbjørn og Erik. Ting skjedde så Erik måtte bli 1000 år gammel å ta litt ansvar. Vi stakk ihvertfall på skjino (Pråmetehus) ettersom det ikke er noen av oss so liker scifi eller alien filmer.
Etter 2 timer kjeda vi oss så mye at vi gikk. Dvs, jeg måtte bæsje noe inn i helvete og resten har ikke den greia som jeg har med å se ferdig rulleteksta.
Uansett så storkoste jeg meg og det var Heinerten som spanderte.
Kom hjem og fikk bæsja, så mye mer er det ikke å si om den dagen.
I dag drimot, så stakk vi en tur nedpå Nellie ettersom Hein hadde fri og ingen andre heller gadd å jobbe på den eneste dagen Seb's har stengt.
Satt nå nedpå der og prata piss med Jon og koste oss ei stund.
Etterhvert kom det jenter også så vi slapp å prate så mye med fulle folk og gif-animatører.
For å gjøre en lang histire kort, så gikk jeg hjem men jeg var akkurat ful nok slik at fulle-rico vaska ordentlig hos meg! Dette kan jeg like.
Eneste baugen er at skoa mine er kav blaute.
Talast i morgen.
(Nå må jeg finne på en fin tittel slik at jeg får mange treff på bloggen)
Om meg
- Rico
- Hamar, Hedmark, Norway
- En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.
tirsdag 5. juni 2012
lørdag 2. juni 2012
Kjære @tvitrepol
Jasså gitt. Så du har funnet ut at du skal arrestere alle på twitter som ikke retweeter du!
Artig for unga!
Jeg skjønner greia di og jeg skal gi deg litt kudos. Har noen kommet opp med noe veldig bra, så er det dritkult.
Men du drar det litt lenger. Har noen sagt det samme som noen andre har sagt så sier du at de har rippa noen andre off.
Ble litt engelsk der gitt. Sorry. Noen har funnet ut det fra før også.
Ingen liker at andre tar kreditt for noe bra man har sagt. Men er det noe man virkelig ikke liker, så er det folk som sladrer på det samme. Og slik som du/dere oppfører dere på nettet så er det faan meg ikke rart at dere sliter.
Joda, greit. En stakkar sa akkurat det samme som en annen. Den første som sa det gir faan tenker som så at det sa jeg først. Der kommer du. Rett skal være rett! La oss leke politi! HALLO! DU VAR IKKE FØRST UTE! SI UNNSKYLD!
Give me a fucking break!
Hvis du har så jævla god tid til å sjekke alle tweets, så må du jo bare gjøre det.
Jeg håper du er mange. Men hvorfor bry seg? Helt seriøst, jeg lurer på det.
Jeg har skrevert mange greier og tagga i dag bare for å få oppmerksomheten din/deres.
Jeg setter pris på svar!
Artig for unga!
Jeg skjønner greia di og jeg skal gi deg litt kudos. Har noen kommet opp med noe veldig bra, så er det dritkult.
Men du drar det litt lenger. Har noen sagt det samme som noen andre har sagt så sier du at de har rippa noen andre off.
Ble litt engelsk der gitt. Sorry. Noen har funnet ut det fra før også.
Ingen liker at andre tar kreditt for noe bra man har sagt. Men er det noe man virkelig ikke liker, så er det folk som sladrer på det samme. Og slik som du/dere oppfører dere på nettet så er det faan meg ikke rart at dere sliter.
Joda, greit. En stakkar sa akkurat det samme som en annen. Den første som sa det gir faan tenker som så at det sa jeg først. Der kommer du. Rett skal være rett! La oss leke politi! HALLO! DU VAR IKKE FØRST UTE! SI UNNSKYLD!
Give me a fucking break!
Hvis du har så jævla god tid til å sjekke alle tweets, så må du jo bare gjøre det.
Jeg håper du er mange. Men hvorfor bry seg? Helt seriøst, jeg lurer på det.
Jeg har skrevert mange greier og tagga i dag bare for å få oppmerksomheten din/deres.
Jeg setter pris på svar!
HumbleBundle!
I dag har jeg også vært annerledes.
Jeg h<ar slått både Hein og Jon i bulljard. DVS. jeg slo aldri hein, men jeg har planer om det.
Jeg kan ikke skjønne at dere følger meg enda
Jeg suger i billiard og slik skal det være.
Men en ting som er sikkert er at dere sjkAL putte på noen kriner i humblebundle.com
Det er faktisk mer greit enn å følge meg!
Der kan dere velge selv hvor mye dere vil gi til alle.
Vær snille nå og gi som faan!
Jeg h<ar slått både Hein og Jon i bulljard. DVS. jeg slo aldri hein, men jeg har planer om det.
Jeg kan ikke skjønne at dere følger meg enda
Jeg suger i billiard og slik skal det være.
Men en ting som er sikkert er at dere sjkAL putte på noen kriner i humblebundle.com
Det er faktisk mer greit enn å følge meg!
Der kan dere velge selv hvor mye dere vil gi til alle.
Vær snille nå og gi som faan!
fredag 1. juni 2012
Jævla trygdesnyltere ass!
Jeg skulle jo ikke ut i dag ettersom det var streik og slik. Men som den vigilanten jeg er så fant jeg ut at streikebryter, er kanskje det yrket jeg er mest lesta til. (Hvis du lurer på hva lesta betyr for noe, så kan jeg anbefale spraakraadet sine sider)
Uansett så har jeg ikke hatt jobb siden 90.tallet (se der ja, er så lat at jeg ikke gadd å skrive nittitallet en gang!) pga. rygg.
Enkelte mener at det er latskap fordi jeg kødder med det selv. Helt i orden. Jeg venter fortsatt på at noen fra NAV eller trygdekontoret sier i mot meg. Vent nå litt. Sier i mot meg på hva da? Jeg får ikke trygd pga at enkelte har snylta litt vel mye på goder som jeg skulle hatt. Nå blir jeg og mange med meg uglesett fordi vi ikke har en synlig lyte!
Joda, jeg klarer meg på den vesle inntekta jeg har jeg. Jeg skal bare på NAV hver måned og brette ut sjela mi til nok en saksbehandler.
Jeg har det forsåvidt greit ettersom jeg gir faan, men de som virkelig sliter synes nok ikke det er så kult å legge livet sitt ut for nok en person hver måned.
Jeg håper faktisk snart det blir slik at de som "tyster" på trygdebrukere er nødt til å gå ut med fullt navn. Det er veldig lett og slenge med kjeften til noen du ikke kan sykdomshistorien til så lenge du slipper å stå frem.
Jada, det er en del som snylter. Det er faktisk en større del som sliter med ting som de ikke gidder å si til deg når du er full på byen. Bruk huet ditt jævla ittno!
Nok prat. Dere veit sjøl hvem dere er, og ja, jeg har sjøl opplevd det. Og jeg veit også hvem du er. Ikke alle på NAV/Trygdekontoret er så nøye på taushetsplikta si når det er kav feil. (Nå har jeg lyst til å si at di tid kommer, men det kan tolkes som en trussel så det gidder jeg ikke) Bare vit at jeg veit hvem du er og jeg gidder ikke gjemme meg bak anonymiteten!
Jeg har ingenting å skjule! Har du? (Ja, og hvis jeg hadde vært like ivrig på å sverte noen så hadde du liggi tynt ann)
Do your worst!
Uansett så har jeg ikke hatt jobb siden 90.tallet (se der ja, er så lat at jeg ikke gadd å skrive nittitallet en gang!) pga. rygg.
Enkelte mener at det er latskap fordi jeg kødder med det selv. Helt i orden. Jeg venter fortsatt på at noen fra NAV eller trygdekontoret sier i mot meg. Vent nå litt. Sier i mot meg på hva da? Jeg får ikke trygd pga at enkelte har snylta litt vel mye på goder som jeg skulle hatt. Nå blir jeg og mange med meg uglesett fordi vi ikke har en synlig lyte!
Joda, jeg klarer meg på den vesle inntekta jeg har jeg. Jeg skal bare på NAV hver måned og brette ut sjela mi til nok en saksbehandler.
Jeg har det forsåvidt greit ettersom jeg gir faan, men de som virkelig sliter synes nok ikke det er så kult å legge livet sitt ut for nok en person hver måned.
Jeg håper faktisk snart det blir slik at de som "tyster" på trygdebrukere er nødt til å gå ut med fullt navn. Det er veldig lett og slenge med kjeften til noen du ikke kan sykdomshistorien til så lenge du slipper å stå frem.
Jada, det er en del som snylter. Det er faktisk en større del som sliter med ting som de ikke gidder å si til deg når du er full på byen. Bruk huet ditt jævla ittno!
Nok prat. Dere veit sjøl hvem dere er, og ja, jeg har sjøl opplevd det. Og jeg veit også hvem du er. Ikke alle på NAV/Trygdekontoret er så nøye på taushetsplikta si når det er kav feil. (Nå har jeg lyst til å si at di tid kommer, men det kan tolkes som en trussel så det gidder jeg ikke) Bare vit at jeg veit hvem du er og jeg gidder ikke gjemme meg bak anonymiteten!
Jeg har ingenting å skjule! Har du? (Ja, og hvis jeg hadde vært like ivrig på å sverte noen så hadde du liggi tynt ann)
Do your worst!
torsdag 31. mai 2012
Nok en dag!
Ok. I DAG HAR JEG FAKTISK SKJØNT EN DEL.
Blantanna att jeg sier det i capslock! Skal ikke gjenta seg.
Brukte tre minutter bare på å rydde kåken ettersom det er det jeg er redd for.
Uansett så liker jeg dere. Dere er like fulle som meg og driter i allt bare dere får en øl til!
Slik er det bare. Jeg dreit meg ut tidlig i dag når det gjaldt billiard og slik ble det. De andre var mye bedre og de spiller enda. Jeg derimot, måtte vaske kåken ettersom huseier kommer innom i morgen.
Jeg brukte kanskje 10 minutter på det, men det har vært færlt hittil.
Uansett så håper jeg at jeg kan sove litt i motrgen ettersom jeg er litt lat.
Joda Rico, du har ordna! (note to self)
Blantanna att jeg sier det i capslock! Skal ikke gjenta seg.
Brukte tre minutter bare på å rydde kåken ettersom det er det jeg er redd for.
Uansett så liker jeg dere. Dere er like fulle som meg og driter i allt bare dere får en øl til!
Slik er det bare. Jeg dreit meg ut tidlig i dag når det gjaldt billiard og slik ble det. De andre var mye bedre og de spiller enda. Jeg derimot, måtte vaske kåken ettersom huseier kommer innom i morgen.
Jeg brukte kanskje 10 minutter på det, men det har vært færlt hittil.
Uansett så håper jeg at jeg kan sove litt i motrgen ettersom jeg er litt lat.
Joda Rico, du har ordna! (note to self)
tirsdag 29. mai 2012
Svarter faender!
I dag var det så mange venner av meg som ble norgesmestere at jeg ble helt kvalm!
Jævlig kult egentlig. Ivar, Arnstein, Jon og Steve kan alle blø for kamma! Det samme kan Anne Mari som kom på en jævla god andre plass. Hater dekk alle!
Når det er sagt så må jeg jo bare peker finger til alle andre som ikke er fra Hamar Rock City!
Neida. Kjempebra av alle sammen og gratulerer for et væl overstått NM i Hamar som ALLE skal være stolte av!
Det var nesten 200 stykker som var i Hamar for første gangen som koste seg og det synes jeg Katrine og gjengen på Hydranten skal få en liten klaps for. Jeg var bare utafor og prøvde å være usæl. Det synes jeg også jeg skal ha en litt større klaps for.
Fy faan som Hamar var innafor når det gjaldt pokaler!!!!!
Glad i dekk alle sammen!
Neida, har ikke glemt deg Bergen!
Jævlig kult egentlig. Ivar, Arnstein, Jon og Steve kan alle blø for kamma! Det samme kan Anne Mari som kom på en jævla god andre plass. Hater dekk alle!
Når det er sagt så må jeg jo bare peker finger til alle andre som ikke er fra Hamar Rock City!
Neida. Kjempebra av alle sammen og gratulerer for et væl overstått NM i Hamar som ALLE skal være stolte av!
Det var nesten 200 stykker som var i Hamar for første gangen som koste seg og det synes jeg Katrine og gjengen på Hydranten skal få en liten klaps for. Jeg var bare utafor og prøvde å være usæl. Det synes jeg også jeg skal ha en litt større klaps for.
Fy faan som Hamar var innafor når det gjaldt pokaler!!!!!
Glad i dekk alle sammen!
Neida, har ikke glemt deg Bergen!
søndag 27. mai 2012
NM 2
Detta var kanskje det mest idiotiske jeg har vørt med påpå!
Ok greit nok at jeg klår på det som bryr seg. Men i dag så fikk jeg faanmeg juling av ei jeg klådde på før! Jeg er da ikkke sammen med dama engang!
Uansett så var denne dama innafor og fra Bergen. Skarremus med andre ord.
Hu virkar fin, og det tror jeg Hein finner ut. Ikke jeg, forcdi jeg ble klipppa av ei kjærring!
Nå fikk jeg akkurat ei melding der det stod at jeg oppførte meg som noe ittno...
Kan ikke skjønne.
Ok greit nok at jeg klår på det som bryr seg. Men i dag så fikk jeg faanmeg juling av ei jeg klådde på før! Jeg er da ikkke sammen med dama engang!
Uansett så var denne dama innafor og fra Bergen. Skarremus med andre ord.
Hu virkar fin, og det tror jeg Hein finner ut. Ikke jeg, forcdi jeg ble klipppa av ei kjærring!
Nå fikk jeg akkurat ei melding der det stod at jeg oppførte meg som noe ittno...
Kan ikke skjønne.
Abonner på:
Innlegg (Atom)