Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 21. februar 2015

Lenge siden sist nå gitt!

Hei bloggen!

Lenge siden sist nå. Jeg har jo sagt at jeg skal skrive mer her, men det er liksom et ork hver gang.
Det er ikke deg altså. Det er meg.

Det har seg nemlig slik at jeg har fått meg en ny hobby og det er å stjele penger fra fjortisser som tror de er flinke til å bette på CS:GO kamper. De er jo ikke det. Det blir omtrent som om jeg skulle ha satsa 1000 spenn på kamma mot Rosenborg. Det KAN gå, men det er veldig liten sjans for akkurat det. Artig at folk i esportsmiljøet satser på lagene sine (og jeg får jo enda bedre odds) og vedder etter hjertet, men har du noensinne tatt i en tippekupong, så veit du vel hva du skal gjøre.

Dette med betting på kamper i CS er nok litt fremmed for de fleste som leser bloggen min, men det er nå der jeg tjener nok penger til å utvide spillbiblioteket mitt på steam da.

Beklager til alle som ville ha en saftig fylleblogg i dag. Kommer ikke til å skje.Jeg skal ikke engang nevne den "slåsskampen" som var utenfor McDonalds i dag. Gidder nemlig ikke å snakke om fulle folk som krangler om bagateller, påfølgende nevekamp og spark mot hodet når en ligger nede. Ufint.

Jeg nevnte det lell. Unger ass. Hvis mot formodning den gjøken som sparka følger bloggen min, så vit bare det at jeg synes du er en utrolig feig og motbydelig type. Det hjelper ikke akkurat på at du gliser med kompisene dine etterpå. Du er forkastelig og jeg håper at du har baller nok til å kommentere dette innlegget. Jeg aner ikke hva du heter, men jeg har sett deg før og jeg kommer helt sikkert til å se deg igjen.

Sånn sett bort i fra idioter som fyker sammen helt på tampen av kvelden så hadde jeg det fint.

Mari minna meg på at Sambucca er en veldig flott italiener som taes i munnen litt for sjeldent, og Audun og Gøran med dama er alltid gode venner å snakke med. Jeg gidder ikke nevne Hanne, Hein og Åsmund, for de er jo der hele tide og jeg tar de for gitt. Roar, Jørgen og Jon også for den saks skyld.

Hver gang jeg skriver "for den saks skyld" så tenker jeg mer på klipperedskapet.

Ok. Natta bloggen! Det har vært fint å snakke skriftlig med deg igjen. På søndagsnatta så er det Oscar utdeling.

2 kommentarer: