Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 29. mai 2012

Svarter faender!

I dag var det så mange venner av meg som ble norgesmestere at jeg ble helt kvalm!
Jævlig kult egentlig. Ivar, Arnstein, Jon og Steve kan alle blø for kamma! Det samme kan Anne Mari som kom på en jævla god andre plass. Hater dekk alle!

Når det er sagt så må jeg jo bare peker finger til alle andre som ikke er fra Hamar Rock City!

Neida. Kjempebra av alle sammen og gratulerer for et væl overstått NM i Hamar som ALLE skal være stolte av!

Det var nesten 200 stykker som var i Hamar for første gangen som koste seg og det synes jeg Katrine og gjengen på Hydranten skal få en liten klaps for. Jeg var bare utafor og prøvde å være usæl. Det synes jeg også jeg skal ha en litt større klaps for.


Fy faan som Hamar var innafor når det gjaldt pokaler!!!!!


Glad i dekk alle sammen!

Neida, har ikke glemt deg Bergen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar