Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 31. mai 2012

Nok en dag!

Ok. I DAG HAR JEG FAKTISK SKJØNT EN DEL.
 Blantanna att jeg sier det i capslock! Skal ikke gjenta seg.

Brukte tre minutter bare på å rydde kåken ettersom det er det jeg er redd for.

Uansett så liker jeg dere. Dere er like fulle som meg og driter i allt bare dere får en øl til!

Slik er det bare. Jeg dreit meg ut tidlig i dag når det gjaldt billiard og slik ble det. De andre var mye bedre og de spiller enda. Jeg derimot, måtte vaske kåken ettersom huseier kommer innom i morgen.

Jeg brukte kanskje 10 minutter på det, men det har vært færlt hittil.

Uansett så håper jeg at jeg kan sove litt i motrgen ettersom jeg er litt lat.
Joda Rico, du har ordna! (note to self)

2 kommentarer: