Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 2. juni 2012

Kjære @tvitrepol

Jasså gitt. Så du har funnet ut at du skal arrestere alle på twitter som ikke retweeter du!

Artig for unga!

Jeg skjønner greia di og jeg skal gi deg litt kudos. Har noen kommet opp med noe veldig bra, så er det dritkult.

Men du drar det litt lenger. Har noen sagt det samme som noen andre har sagt så sier du at de har rippa noen andre off.

Ble litt engelsk der gitt. Sorry. Noen har funnet ut det fra før også.

Ingen liker at andre tar kreditt for noe bra man har sagt. Men er det noe man virkelig ikke liker, så er det folk som sladrer på det samme. Og slik som du/dere oppfører dere på nettet så er det faan meg ikke rart at dere sliter.

Joda, greit. En stakkar sa akkurat det samme som en annen. Den første som sa det gir faan tenker som så at det sa jeg først. Der kommer du. Rett skal være rett! La oss leke politi! HALLO! DU VAR IKKE FØRST UTE! SI UNNSKYLD!


Give me a fucking break!

Hvis du har så jævla god tid til å sjekke alle tweets, så må du jo bare gjøre det.
Jeg håper du er mange. Men hvorfor bry seg? Helt seriøst, jeg lurer på det.


Jeg har skrevert mange greier og tagga i dag bare for å få oppmerksomheten din/deres.

Jeg setter pris på svar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar