Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 5. juni 2012

Kamma - Brasil: 2 - 0

I dag har dagen vært helt fantastisk. Jeg gikk ut i går for å ha en fornøyelig guttekveld (snart 40 og sier gutt, ja jeg veit) sammen med Hein, Sigbjørn og Erik. Ting skjedde så Erik måtte bli 1000 år gammel å ta litt ansvar. Vi stakk ihvertfall på skjino (Pråmetehus) ettersom det ikke er noen av oss so liker scifi eller alien filmer.

Etter 2 timer kjeda vi oss så mye at vi gikk. Dvs, jeg måtte bæsje noe inn i helvete og resten har ikke den greia som jeg har med å se ferdig rulleteksta.

Uansett så storkoste jeg meg og det var Heinerten som spanderte.

Kom hjem og fikk bæsja, så mye mer er det ikke å si om den dagen.

I dag drimot, så stakk vi en tur nedpå Nellie ettersom Hein hadde fri og ingen andre heller gadd å jobbe på den eneste dagen Seb's har stengt.

Satt nå nedpå der og prata piss med Jon og koste oss ei stund.

Etterhvert kom det jenter også så vi slapp å prate så mye med fulle folk og gif-animatører.

For å gjøre en lang histire kort, så gikk jeg hjem men jeg var akkurat ful nok slik at fulle-rico vaska ordentlig hos meg! Dette kan jeg like.

Eneste baugen er at skoa mine er kav blaute.

Talast i morgen.

(Nå må jeg finne på en fin tittel slik at jeg får mange treff på bloggen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar