Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 6. juni 2012

Sønnavind

Var ute en dag i dag også gitt! veldig mange allrighte fok ute. Men enda flere drittsekker! Dere veit sikkert sjøl hvilken gruppe dere er i. Hint: Kjenner jeg deg og vi snakka sammen, så er du i den allrighte.

Kjenner jeg deg ikke, du er trønder og du snerra til meg like før du spydde ned dassen, så er du i den andre.

Jeg skulle jo ikke ut i dag i det hele tatt, men en god alkis er jo ute støtt. Dette gjør jeg bare for dere nemlig!

Andre ting jeg stusser på er at @tvitrepol ikke skriver med meg mer. Jeg føler meg brukt. Er det et slags overpoliti på twitter jeg kan klage til? I så fall så skriv at jeg setter pris på hvor mye energi de folka der legger i å buste faunakriminaliteten. Det er ikke faunakriminalitet? Ok, kanskje jeg missforsto. Saunakriminalitet da. Ikke det heller nei. Hva da? Retweeting? Are you fucking kidding me?? Tenk om disse gutta og/eller jentene hadde satt inn litt innsats på å stoppe pedofili på internett. Du verden. Men jeg skjønner at de har en viktig sak og vi må alle velge våre kamper. De kan ikke være over alt så det er jo bra at de fokuserer på dette samfunnsproblemet. Tar av meg hatten og lover å/og oppføre meg. Nå kommer snart @gramatikkpol og tar meg. Eller er det @grammatikpol?

Uansett så er jeg skjempeglad for at fulle-Rico (gårsdagens) tok litt ansvar og vaska kåken. Edru-Rico gadd ikke og dagens Fulle-Rico gidder ihvertfall ikke en drit.

Jeg har egentlig ikke noe morsomt å si i dag så det du har lest er det du får. Noen hevder at jeg aldri har vært morsom i utganskpunktet og alt jeg skriver er fyllerør. Dette er jeg helt enig i.

Skal du bli venn med noen i dag på twitter så synes jeg du skal følge @tvitrepol

Ikke enig i en drit de mener, men de prøver og står på krava. Det liker jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar