Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 8. juni 2012

Pistoltryne

Att det var? Er du så jævla dum og egoisisk at du ikke skjønner humor?

Vel hello! La oss leke sammen.

Jeg skal ikke si noe feil til dere som var ute i dag, men lell a gut!

Nok er nok. Skal du drikke ute så får du faan meg være såpass att du skjønner hva som skjer! Åja! Du har bra dame ja, Ja men da kan du gjøre hva som helst. Jeg hater deg uansett! Vær ordentlig og prat med gutta og kompisene dine. Dama har du så du trenger ikke imponere hu!

Det verste jeg veit (og jeg betyr tydeligvis noe i Hamar) er folk som ditcher kompiser fordi de har ny dame. Jeg blir kvalm! Vær deg sjøl for faan.

Hei damer! Skal vi ligge sammen? Jeg har liten tiss og blir fort ferdig. Uansett så skal jeg ut med gutta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar