Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 9. juni 2012

EM dag 1.

En ting jeg har å skrive om er jo at Härkonen og Kjösepusen kjøper støtt øl til meg.

Det hører også med at bråmodne Odd Kåre også ser sitt snitt til å spandere brennevin på meg!

Har du forresten løggi med han? Jævla diger pikk. Jeg måtte si at nå får det faan meg væra!

Åpninga til Docile i dag var skikkelig innafor. Vi som var der hadde det kult og de som ikke var der driter jeg forsåvidt i.

Larscifer med barhåndkle er så innafor at jeg ikke får sagt det.


Alle damene jeg lovde plass i bloggen til i dag: Sorry. Har tatt på pupper før ass. Gjør meg glad, kjøp øl og la meg tafse mus! Tafse/slafse.

Artig at det var så mange folk ute i dag, og ekstra morro at Docile gikk greit. Stakkars Kjøs som måtte fõre meg meg røyk. (Finner ikke igjen aksenten over o'en)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar