Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 3. januar 2015

Velkommen? 2015!

I årets første brugleblogg så må det være lov til å si at jeg har blitt full!

ingen nye overaskelser der altså.

Det var veldig morsomt å komme til docile der 90% av alle fulgte med på dartkampen mellom to tjukkasser..

Alle veit jo at man kaster bedre jo tjukkere man er. Litt sånn anti-idrett rett og slett. Neida. Joda. Neida

Folk som kaster dart har et utrolig godt øye for detaljer og konsentrasjon og da får de faktisk lov til å se ut akkurat som de vil. Jeg har ikke noe annet enn respekt å melde for disse folka som faktisk er bedre enn de fleste andre i {din idrett her}

Var mætti kos med mange artige folk ute i dag. Jeg begynner på Nellie jeg.

Even sto i baren og kjeda seg, men hadde allikevel smilet på lur. Jeg fikk hilse på Wilhelm og dama som hadde bursdag. (Wilhelm altså) Han er faktisk året eldre enn meg så han har lov til å har 20000 katter, 324 bikkjer og bo oppi skogen.

Erik kom på jobb da Åsmund og Espen gikk tilbake til docile, så jeg gikk etter dem.

På Dåsa så var det som sagt omtrent bare dartfolk som fulgte med på VM i dart. Det var en spennende kamp i dag! Det var faktisk det. lle skjønte hvem Anne (uten bindestrek) Mari (uten e) vheia på, for hu er jo litt høylytt da...

Ivar var ikke full i det hele tatt og Viveka syntes at alle som var der var skikkelig trivelig. Det eneste hu mangla var ei åpningstid som kunne vare i 5 timer til.

Jeg gikk hjem når folk (leses: Åsmund, begynte å surkle vaniljesause gjennom håret sitt)

Jeg fikk aldri helt med meg at det var fredag i dag da men. Tror at alle har gått litt skoa av seg der.

Uansett så er det hvisstnok lørdag i morgen, men da tviler jeg på at jeg skal ut. Tross alt julebord på søndag, og dartfinale.


Talast på Hedemarken!

Edit: Jeg skrevde visst ger om dagen også jeg. Årets ander da. Hvem bryr seg liksom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar