Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 5. januar 2015

Julebord Seb's!

I dag så begynt dagen så jævla bra. Jeg visste at jeg skulle på juleord med mætti gode venner.

Lite skjønte jeg når je gikk mot oppmøte stedet og så Hein som kuta fra en anna plass og bare ville si hei når jeg skreik på ham.

I ettertid så skjønte jeg det at det var fordi han la ut clues for oss. Der og da så syntes jeg han var dum!

På Seb's så ble vi delt inn i lag. Hanne (som er wenchen til Hein) og meg. og en pappask med andre lag. Vi var 10 stykker, så sikkert fem lag.

Oppgavene var akkurat så bra og jævlige som du veit Hein kan gjøre det. Alt i fra tegninger til ¨kjøre buss liksom....

Uansett så endte alle opp på en anna plass i Hamar som heter Docile, o g der ble vi idømt saker og ting.

Vi skulle jo på julebord, og det gjorde vi også. Vi dro til Ottestad der det nesten er som fæstplassen på Vallsett. Bare at med bra folk.

Lisa og Marte hadde sleti rævva av seg og mekka driiiiitgod mat og pynta fælt. De stakkar visste ikke hvor mye vi hadde drukkert, så de bare drakk hav de trodde. Det var jo altfor lite. Uansett så var de kjempeflinke og lagde egentlig store deler av kvelden!

Vi lærte også at folk som ikke har gått på Steiner'n kan nesten høre etter på en ny lek. Nesten....

Hanne prøvde å organisere oss (og det skal sies, hu prøvde v irekleig) slik at vi kunne prøve å være voksne.

Ikke alle klarte det, men det ble da faktisk moro.

Innimellom allt dette så skal jeg si at jeg syntes at jeg fikk litt kontakt med Siv, men dt viste seg etterpå at dette bare var i huet mitt. (Uansett, lykke til med Game Jam'en!)

Vi avslutta kvelden på Docile der vår alles eminenmnmnmtet (aner ikke) Åsmund sto for lettere toner på FanPløyte.


Jeg vil bare helt til sist takke Hein og Roar for at de gidder å drive en helt adekvat pub som det er mulig å drikke seg i hjel på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar