Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 7. januar 2015

I hvertfall ikke full!

Jeg har vært ute i dag og hatt en utrolig bra kveld.

Kom på pubben og snakka med Roar og forklarte han hva som skjedde på julebordet. Han jobba og tok det hele som en mann.

Etterhvert så snakka jeg også med andre som var greie. U ansett så er jo ikke de jeg ser på pubben like bra som de jeg velger å snakke med selv, men det er jpo greit.

Prata med en god del folk som enten kjenner seg igjen eller ikke. Det spiller for så vidt ingen rolle. De jeg kjenner og liker var der og det er det viktigste. Trenger ikke snakke med de hver dag uansett. De er der.

Noen spør meg hvordan de kan bli kjent med meg (Ja jeg veit, det høres teit ut, men det er faktisk bare å være der, la være å være plagsom. Sitt ved siden av meg, ha digre pupper, vær ei dame og oppfør deg!)

Neida. Seriøst...

Hvis du er en kar så har jeg forsåvidt mange venner så hvis du skal bli vennen min (uvisst hvorfor) så må du nok jobbe for det. Jeg liker deg hvis du ikke prøver, og har noe fornuftig å si. Herregud så teit dette er å si, men allikevel så er det faktisk nødvendig.

Jeg blir veldig fort oppgitt over folk som bare "har lest bloggen" og tror det er meg. Jepp... Jeg hater deg! Neste gang så sender du dama di bort til meg og sier at det er greit at jeg tar for meg på puppstell!

Uansett så er jeg ikke ute etter å få flere venner. Jeg er like usæl som det du som kommer fra bigboyville ser på bloggen min. Tar jeg på dama di, så har du egentlig sagt at det er greit og du er håplød. Hvorfor lar du folk på internett ta på dama di?

"Jaja, det er jo bare Rico.." Fint det. La oss si det samme når du er full og drar hjem og dama di blir igjen her.

Jeg er 1.60 med testoseron som ikke har duppet lillegutt siden 2013.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar