Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 9. januar 2015

En allright kveld med gode venner.

Herregud så hedlige dere er.

Gang på gang så drikker jeg meg driting og bare skriver det som faller meg ut mens dere bare ler og ler.

Husk på at jeg ikke kan gjøre dette kveld etter kveld fordi at det koster penger. Neste gang du ler av bloggen min, så gi meg mætti penger! Alt du donerer til meg går rett til drikkefondet mitt. Ikke ei jævla krone går til fattige barn i Afrika, folk som kjemper for ytringsfrihet, folk som har det vondt eller andre som aldri har fått pult! Neida. Alt du gir til meg går 100% til meg. Slik at jeg kan drikke og forklare hva slags idiot du er.

Adsense kutta me ut pga akkurat dette, så derfor oppfordrer jeg dere til å gi meg penger. TIL MEG!

Har du lyst til å gi til de i nød så gjør det for faan. Jeg skjuler meg ikke bak en dritt. Alt dere gir til meg går til spill og alkohol. (Jeg synes faktisk jeg er mer real enn 90% av andre bloggere)

I dag så var jeg på Nellie først. Der jobba Jon som var like kje som meg når det gjelder ærlig dagsverk.

Gikk på Seb's etterpå der Roar holdt i gang fortet. Roar er veldig bra. Han er det den ariske rase har venta på lenge. Høy, blond og en veldig fin figur å se på. Alt han mangler er det ariske prisnippet. DVS. Tanketomhet.

Roar klarer å skille mellom religion og folkeslag. Det er nok derfor han og Hein er venner.

Uansett så spilte vi kort i dag. Vi var Runar, Marianne, Jørgen og meg. Vi spilte Cards against humanity.

Har aldri hatt det så morsomt jeg.

Jeg begynte dagen i dag med å våkne på sofaen og stakk innom Minecraft (Joda, du kan spille minecraft i en alder av 40+) før jeg fant ut at jeg var litt tørst. Tok meg en tur ut og etter en pitstop på Nellie, så havna jeg på Seb's.

Alle andreklassinger i hele verden, bare at på Høgskole i Hamar skulle på pub i dag. Og det morsomste var at noen vi ikke ante hvem var hadde med seg akkurat det samme spillet. Nemlig Cards against Humanity.

Jeg ble aldri helt søplefull i dag pga av det jævla spillet. Kanskje likegreit, men det er verdt å nevne.

Så med andre ord, og for å oppsummere... Intet nytt over/under stolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar