Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 28. desember 2014

En saftig utblåsning. (Egentlig ikke)

Nå husker jeg hvorfor jeg la ned bloggen. Det er fordi det er altfor mange gode historier og altfor dumme folk ute.

I dag er jeg nok en gang av de dumme og fulle, så jeg skriver litt lell.''Jeg skriver så fort det ramler ned i huet mitt og så ttrykke jeg send. Slik som i gamle dager vil jeg tro.

Å være ute på en 3. dag er jo litt speiellt. Nei det er ikke det i det hele tatt. Det er litt rart for folk som går ut hele året, og kun spesielt for de som ikke gjør det. Nå må jeg slutte å stave spesielt, usikker på om det er en eller to l' er der. Også slike ting over noe.

Fuck it. Har bestemt meg for at denne går ut uansett.

Det eneste som har foarandra seg de siste 20 åra i romjula er faktisk folka. Ikke oppførselen. Jeg begynner å skjønne at jeg er en gammal gris mens de som går ut og skal ha det fett blir yngre og yngre.

Dett sier nok mere om meg som nekter å gi slipp, men jeg tror også det sier litt om de nye. Det gikk veldig bra i dag på de plassene jeg var på når det gjelder bråk o sånn.

Men jeg merker en merkbar.. ventlitt..

Men jeg merker at stemninga er ikke den samme som før i tida.

Til og med denna bloggen her har forandra seg. Er det fordi jeg har blitt eldre, eller er det fordi at folk har blitt yngre?.

Jeg trengte bare å kaste ett syn på den setningen for å skjønne greia. Jepp. Full!

Skulle ønske at jeg kunne ha sagt at folk i dag ikke klarer å te seg, men neida. I dag var det jeg som måtte melde pass mens de andre var eksemplariske. Kanskje det er dette som signaliserer et generasjonskift, eller er det bare meg? Jeg aner ikke.

Jeg begynte denne bloggen for å vise hva fulle folk gjør ute. Nå har det på en måte abre blitt til hvordan en kar som var vant til å drikke har dratt på åra.

Jeg legger også merke til at jeg konsekvent lager et nytt avsnitt for hver andre setning.

Eller noe sånt.

Ok. Jeg driter i det. La oss få litt av den gamle brugleblåggen tilbake.

Alt du har lest hittil er min usensorete fotballfrue, nellie-sofie, botox i kjæften, skal ta reklame for det det er verdt blogg....

Kom ut i dag og begynte løpet på Docile der Åsmund sedvanlig holdt fortet. Det var stille og rolig og vi prata godt sammen mens vi så på vm i darts.

Etter to øl der så stakk jeg på nellie der DJ Strangefruit spilte og koste meg. Gikk på dass og plutselig så var det mæti folk der. Jeg visste jo om at Fuel spilte på Sportsbaren, og at noe skjedde på Gregers, men det var nå engang 3.dje dagen og jeg skulle på nellie.

Pål spilte bra han og folk kom. Oh man. Folk kom. Tilslutt så ble det rett og slett for mye for meg så jeg gikk på Sebs.

Jørgen møter meg i døra, blid og trivelig soma lltid.

Traff der på noen som synes det er greit å ta plassen min og i dag var det greit (Nei Anne-Mari, ikke deg)

Ble der resten av kvelden og syntes det var greit selv om det var en del folk der.

Traff på noen damer som jeg seriøst er nødt til å diskutere Rudolph Steiner med. Klarte ikke i dag. Var litt for full til å klare å bygge to setninger som funker mot disse damene. Men er klar en annen dag.

Så gikk jeg hjem.

Nå er jeg hjemme og tenkte for meg sjøl at hvorfor i all verden skal jeg ikke skrive om det meste som har skjedd i dag? Jeg prøvde å gjøre det uten redigerering.

Dette over her er ikke langt på nær alt som skjedde, men jeg har vært full, mulig jeg husker feil osv. Det er uansett i store hovedtrekk det jeg husker.

Og helt på tampen så må jeg som en blogger bare si at det som fotballfrue og knulledukka har gjort mot bloggmiljøet er utilgivelig! Har ikke sovet jeg siden det kom for en dag!

PS! Jeg får ikke reklame inntekter og ord delings feil, så bare spytt inn på paypalen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar