Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 30. desember 2014

Intet nytt fra Hedmarken.

Oh hay!

Trudde ikke vi skulle sees igjen så tidlig, lille Heidi min. (Ja bloggen min i dag heter Heidi)

Aner ikke hva jeg skal si til deg. Jeg er veldig fornøyd med dagens runde.

Var først på bezsøk på Docile og traff Viveka og andre. Der var det VM i darts og det er jo faktisk mer spennende enn det det høres ut som.

Mange artige og gode venner kom innom men når matchen var ferdig så syntes jeg at jeg måtte gå.

Rakk å søle ned en øl både på Viveka's telefon og selveste EDB automaten til docilenn. Det beklager jeg veldig sterkt. Så sterkt: <--------------------------------> og litt til

Hovedsaken er at Viveka har en telefon som virker (og jeg er lei meg på ordentlig altså!)

Bikka innom en tur på nellie der Audun spilte for en del folk jeg ikke anet hvem var, så jeg dro videre på Seb's.

Blakk som jeg var så var det jo trivelig der ettersom Roar jobba og forbarma seg over meg. Så jo ikke all verdens kjentfolk der heller, men har man fått en øl så sitter man!

Etter ei lita stund så kom det jo noen man kjente og det er jo alltids artig å snakke med pedofile røvere fra Gent. Nå er'n jo ikke pedofil på ordentlig, men han er den nærmeste geografisk jeg kjenner. (Har hørt rykter om at han har en utrolig diger kuk også)

En svenske var jo der også. Og for en svenske. Han mente at Cock Sparrer var et nazi band, så det var jo en samtale der.

Etter en del frem og tilbake med både Ebba Grön og Ultima Thule, så fant vi ut av hva som var hva. (Tror faktisk vi var innom Dia Psalma også)

I digress...

Uansett så hadde jeg det veldig bra  ettersom jeg fikk prata med folk og fe i alle leire. Og det som er best i hele verden er at du lærer noe hele vegen!

Ja. DU lærer noe av de folka jeg prater med.

Dette er på en måte avsluttningen i dag og jeg aner ikke hvordan jeg skal si at du gjerne kan donere en slant til meg slik at jeg kan drikke. Men trykk gjerne på paypal linken oppi hernå så kanskje det ordner seg. (Legg gjerne merke til at det ikke er noe reklame på denna bloggen ettersom Google hater meg)



(med forbehold om skrivefeil og endringer i prisliste.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar