Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 1. januar 2015

PANG! sa bikkja!

Nyttårsaften. Sjølveste bestefaren av aftener!

Klart vi feira, akkurat som du!

Jeg våkna altfor tidlig i dag og så at en kompis, la oss kalle han John, hadde begynt å mekke bolekylling.
Så på en filmsnutt han hadde lagt ut av all maten som skulle fortæres, men ettersom dette var altfor mange timer til jeg skulle få del i målitdet, så sovna jeg igjen.

Det neste jeg husker er at jeg våkne med en himmelsk duft i nesa og trodde jeg allerede var på plass rundt spisebordet. Det var jo selvfølgelig feil. Klokka var bare 4'ish og laget jeg var invitert til begynte ikke før 7.

Klarte å dra meg på butikken for å få tak i øl til gildet og dro til Runar til riktig tid.

Der var vi en del gode venner som spiste opp maten som John, Hein og Runar hadde lagd i stand.
Maten var dritgod selvom jeg (og Hanne) hadde tette neser. Jeg går ut i fra at det luktet herlig! Akkurat slik jeg hadde drømt om.

Vi spiste, ble feite, noen knapper ble igjen og så gikk vi på lukket lag der vi skulle være gamliser og bare kose oss med spill. Vi klarte jo det på en måte, før alle plutselig skulle skyte hundrelappene sine opp i været. (Noe som forsåvidt var enda mer bortkastet enn vanlig i år mtp tåke og dårlig vær)

Vi følte oss stas som ikke hadde brukt ei krone på pengesluket og stakk på Nellie der vi traff enda bedre folk! Det var både Osloramp, Hadelendinger og folk som har bodd store deler av livet sitt i en kjeller i Gent.

Jeg føler at jeg hopper over mye av kvelden, men det er bare fordi at jeg var gladfull. (jeg glemte å gjøre opp kortet mitt forresten Steven)

Hadde nachtspiel der selveste Gauterull fant det for godt å komme innom. Alltid trivelig med enda en skjeggete kar.

Jørgen og Marit var der også. Marit er veldig god til å danse, noe som Jørgen ikke er. Anne-Mari dro storeslem og fikk med seg mætt kokka hjemmatt.

John lærte seg at det ikke er så lett å røyke el-sigaretter som det ser ut som, og plutselig var klokka halv seks.

Jeg hadde en utrolig bra dag med middag, drikke og gode venner.

Så våknet jeg. Det hadde bare vært en drøm. The End.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar