Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 26. november 2012

Gode venner og andre.

Det er veldig forskremmende å tenke på at mange av de jeg kaller venner har en så usedvanlig snever hjernekapasitet. Dette gjelder ikke de jeg var ute med i dag, men det er bekymringsverdig lell.

Se på dette innlegget som en form for oppvåkning. Nei, jeg skriver ikke navn, men er du dum så veit du hvem du er. Eller, det var vel å tro litt for godt om folk.

For å si det på en annen måte så er det veldig ugjennomtenkte statuser som kommer fra enkelte (og da tenker jeg ikke på svada men mer på tilsvar til statuser) som fullstendig mister plottet når det gjelder humor.

Greit nok at statusene og bloggen min ikke henger på greip nesten hele tiden, men tenk deg om di ganger før du kommenterer.

Bare så det er sagt: Denne gjelder ikke Jürg1 som jeg sleiva litt til på facebook, men det gjorde jeg fordi han er oppegående nok til å skjønne greia.

Hintet var til noen som forblir navnløse og som desverre skylder IQ pga tilsvar på vitser over lang tid.

Jeg skulle kanskje nevne navn? Nei det gidder jeg ikke. Bloggen her går ut på å drite ut meg sjøl og ikke andre. Ja jeg rakker ned på andre, men forhåpentligvis ikke mer enn at de forblir anonyme.

Føler du deg truffet så er det bare å ta kontakt. Regner med mætti respons.

Til sist vil jeg bare nevne at Seb's er 1000 ganger bedre med reale folk enn når det er mye riffraff der. Leses: Har du lyst på godt drikke og godt musikk samt oppfører deg, så ta turen innom i midtuka eller en søndag.

Lørdager er og blir amatørenes afte. (Og før du klager på at du har jobb og ikke kan p ga familie osv; det er lov til å drikke en eller to øl og så gå hjem)

Kjærleik!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar