Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 24. november 2012

Lenge siden sist.

Så det er jo veldig fint slik dere sier ifra.

Noen av dere siere igenting. De andre skryter på seg. Tilsammen så bor dere på den samme skolen.

Uansett hvordan det er så er det en ting dere må huske på: Foreldrene dine hadde rett! Du kan godt være her hvor ingen bryr seg og lage nye dataspill, men husk på det at du er ikke aleine!

Det livet jeg lever har ikke du råd til! Du er så heldig at du er en av de som lager spill! Jeg liker æl jeg!

Slik det er er at jeg bruker de få tiga mine til å si at dere skal høre/se/spille på indie greier!

Bare husk på og prøv det jeg sier, Steam har mætti bra ting på seg! http://store.steampowered.com/holidaysale

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar