Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 29. november 2012

GRATULERER RUNAR!

Så i dag var det mange som skulle spille biliard.

En del døde med en gang og en del døde etterhvert.

Jeg var dommer som jeg var i fjor også.

Forskjellen var vel at jeg trodde jeg skulle kunne ting for ett år siden. I år så bare var jeg.

Jeg fikk ikke med meg vinneren fordi det var enten Hein eller Runar.
Gikk hjem litt før det var avgjort gitt...

Nå snakka jeg akkurat med Hein og han sa at RUNAR vant 8-6 så da er jo det greit!

Da skal vi alle sammen gratulere Runar med seieren!

Jeg ser på toppen at jeg er forkastelig til å skrive ting. Uansett så er det greit.

Jeg prøvde å være dommer og klarte meg lengre enn i fjor.

Nok en gang, Runar vant!!! Gratulerer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar