Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 27. november 2012

Mandag baby. Mandag!

I dag var det ordentlig mandag. Dvs. mange hyggelige folk som drakk seg dritings på sprit men som vanligvis ikke har muligheten til det ettersom de jobber i bar.

Kvelden i seg sjøl begynte hos Hein der vi drakk litt øl og vin mens vi spiste en bedre ostebasert middag. Vi spilte også litt FPS. Dvs Hein spilte og jeg så på.

Dro deretter på Nellie der Bjørnar prøvde så godt han kunne å holde fortet igang. Mætti sprit og en amatørfamilie. De gikk gudskjelov.

Tok dernest turen til Nagasaki Ost&Kjeks der Marianne var straffet med arbeid. Steve og undertegnede fikk i oss en enhet med brennevin.

Tilbake til Nellie så begynte folk utrolig nok å bli litt fulle, men det ble nå slik at vi skulle på nacht etterhvert. Det var hos Even og Stine.
Ettersom 20 personer var litt i overkant så ble det en del siling i døra.

Kom inn sammen med de jeg bryr meg om, men jeg var egentlig ferdig for dagen. Ikke var det nok å drikke på heller. (Selvfølgelig, hvem faan har nok drikke til en haug med tørste bransjefolk?)

Stakk hjem igjen og synes egentlig dagen var bra. Tilbake sitter en del folk som kommer til å ha det mye verre i morgen enn meg. Forhåpentligvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar