Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 22. september 2012

Var faan meg full i dag jeg!

Jeg gikk ut i dag og trodde det var lørdag. Bare pga den fine dagen i går som faktidsk var torsdag.

Var hjemme hos mister videofilm 88 og koste meg. For dere som ikke aner, så er han den som har flest vhs filmer og som ikke opplevde de.

Etterhvert kom også den rare radiomannen som også deler rare hobbyer.

Stakk en tur på Barrack der de forståelig nok slet med å få ett keyboard til å virke uten keyboard.

Liten tur innom Nellie etterpå. Der var det så veldig mange rare damer att jeg ihvdrtfall måtte gå.

Siste pitstoppeen ble dermed på Seb's men jeg syntes forstsatt det var rare damer der.

Muligf jeg bare døde, men jeg gjorde nå det. Uanse5tt så var det sikkert pene mennesker på alle plassene. Jeg var full ihvertfall!

Jeg skal skryte av puppa dine en anna dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar