Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 16. september 2012

Lurendreier

Noen sa jeg måtte skrive flere dikt/vers. Jeg synes ikke det.

Her kommer mere.



Du var så skikllig apostroff.
Du gikk til deg og det var nok
Husker du når vi var to?

Ittno er som en utedo.


Noen sier vi er made in heaven
Jeg sier at vi meet in swedden.


Ingenting rimer på apostrof,
Så jeg sier bare fuck off FUCK OFF!

Kan ikke rime, kan ikke prime
Kan faan ikke nødlime.

(Did you see what I didthere?)

Hvorfor i all verden
skal jeg rime på salt?

Jeg skriver jo blogg
og gir faan i alt.

Hvis det er flere som lurer på hvordan Sweden og Heaven rimer, så er det bare slik

GRATULERER MED DAGEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar