Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 19. september 2012

Shinofilm og littttt drikke

Jeg skal ikke dikte i dag, for det går så inni helvetes dårlig.

I dag var jeg på Kino med Marianne og Hein. Han brukte store deler av tiden til å tekste til forskjellige folk.
Jeg var også like dum. Jeg så på filmen og fikk poppkorn i halsen der alle skulle være stille! Ja, jeg er en av de nå!

Stakk på seb's etterpå der det ble litt mer å drikke. Når alle hadde gått hjem så ble det Nellie, der ingen hadde gått hjem.

En liten hvisking i øret til Steve "Make all the filth go home!" så forsvant de også.

Uansett så var det veldig trivelig ute i dag.

Note to self: Vi skal ikke ut i båt i morgen! Vi skal være sjømenn på torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar