Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 21. september 2012

"Fine damer" ass

Du veityt det når det kommer gamle folk på konsertr på Seb's og de koser seg, så er det riktig!

Jasså så du er neste 24 og et halvt og synes musikken sugde! Du fikk kanskje ikke nok oppmerksomhet du selv om du er fin å se på.
Kanskje du skal gå litt i deg selv med oppførselen din da! Foreldra dine vant nemlig med hensyn til utseende ditt. Når det gjelder oppførsel og folkeskikk så bomma de grovt!

Hvis du kjenner deg igjen her, så håper jeg for all del t det er en oppvåkner, fordi du er helt jævla tett i hodet! Jeg har sett opptil flere av dere i dag!

Jeg kan si det selv om jeg er full ettersom jeg kommer fra et godt hjem.

De som har fostra deg er nok veldig flaue...

Å så pen du er.. Men folkeskikk.. Nei se der du.. Det har vi ikke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar