Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 18. september 2012

Nok en ittno

Ok.

Jeg kan jo egentlig ikke si hva som sto her før for det vil jo bare være.
ÆHHH!

Alle kan jo ikke bare si hva som skjer av de. Noen må utlevere det i dikt jeg skal prøve.

Jeg satt så ensom
på en pidestall.
Der satt jeg
Uten ett skall.
Jeg hoppet ned,
hva fikk jeg se?
Ikke en kar som vill ha meg med.


Jeg spurte jo lystig om vi skulle fiske.
lite var det som jeg burde ha visste.


Mannen er full,
Han eier ikke skam.

Skal du være med i båten?
Da må du hoppe littegrann.

Ittno var ordenlig,
ingenting på nett.

Vi løste fortøyninga,
ikkeno gikk.

Dro til Helgøya
båten var stram.

Ikke noe gikk greit
Jeg tok meg en dram.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar