Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 9. september 2011

Ute men ikke full (!)

I dag så var det en i siste øyeblikkstur ute for min del. Hadde det fint nok i går og var NM i fyllesjuk. Gikk ut ved 22.30 tida og fant Nellie fullt av folk jeg ikke kjente. Gudskjelov så kjenner jeg jo bartenderen og DJ'en.

Et par øl senere og litt prøving og feiling (mest feiling) med en lyskanon, så stakk jeg på Seb's. Der var det enda mindre kjentfolk. DVS jeg kjenner jo nesten alle men det er noe med setting og miljø. Ikke vondt ment altså.

Roar jobba og Jenni, Jenni, Jenni spilte dart mens rastafolk og ulver satt ute. Alltid trivelig å snakke med.

Når jeg kom tilbake til Nellie, så var det en gjeng med folk som tydeligvis hadde forskjellig begrep om "dansbar musikk" enn det Erik hadde. Spør du etter Shakira, så har du vel gått feil idet du er på en pub. Erik varta opp med funk, men det falt tydeligvis ikke i smak. Jaja. Den som hadde vært 20 igjen.

Dårlig fylledag for meg ute, men det var jo egentlig greit. Skulle bare ut og ta et par øl lell.

I morgen derimot, så er det Vinos Choice på Gregers, Third Brigade på Seb's og Jorn på Hydranten.

Jeg er en person og alt begynner samtidig. Skal gjøre mitt beste...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar