Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 10. september 2011

Lurer litt på hva som skjer.

I dag var det en veldif bra dag. Jeg stakk opp til Erik og grikla og fikk øl...
Hadde det fint. Så måtte jeg velge mellom Jorn Lande, Vinos eller Third Brigade.
Jeg tok Seb's banda. Dvs. Third Brigade og Holywood Vampires. Angrer egentlig ikke.

Jeg er sikker på at Vinos Choice var dritbra, men jeg hadde litt for lite penger til å gå på dem.
Jorn Lande er nå en gang det, nettop Jorn Lande (som jeg synes suger kukk i helvete)

Kom på Seb's litt over 22.00 og bandet hadde begynt å spille. De var dritbra!! Er ikke helt sikker men tror jeg har hørt dem før i en eller annen setting.

Third Brigade gikk på og de er jeg helt sikker på at jeg har hørt før, og de skuffa ikke. Jeg hørte gode melodilinjer fra bvåde POD og Motorpsyco...

Nå har jeg slått kneet mitt så jeg veit ikke hva jeg skal skrive, men bra var det uansett...


Skulle ønske noen damer var der men det får gå..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar