Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 4. september 2011

Jaja. Ikke viste jeg at dart var vanskelig!

I dag så begynte det veldi tidlig. Jeg måtte opp før fuggern feis. 8.00 var klakka
Så fikk jeg vite at det ikke begynte før klokka 11.
Gjett om jeg var irritert! Fikk da ihvertfall æl av noen som ikke vil navngis(?)
Fikk også æl av noen som mente at de skulle navgis: Tusen takk til Yngar, Kjetil og han jeg ikke husker akkurat nå.

Ble aldri noe bra ettersom jeg ikke klarte disse Mossingene. Artig å spille mot dem lell.


Dro opp til Såikkers etterhvert. Da jeg hadde tapt nok. DVS 1 kamp der det ble 2-1 og en kamp jeg vant. Siste gikk til helvete og alt dette var i cricket.

Senere på dagen så var jeg sammen med Ketil og mye av det samme skjedde. Desverre mætte vi Arnstein og Fridtjof.

FUCK OFF!

De slo oss og jeg ble veldig full. Skal spare ordentlig fylla til i morgen

Tror alle hadde det greit i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar