Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 7. september 2011

Herregud! Er du tett i huet?

I dag så var jeg veldig bare i herrens år 1999. Men jeg mener 2011..

Det er jo artig at jeg er her da.
Uansett så er jeg uten å ta på noen.

Begynte på dagen der alle var 1 av oss. Etterhvert så vart det noen som var glade etterhvert.
Jeg kom til å snakke med noen der jeg vant i darten. Noen gjorde ikke det i det hele tatt.

Seriøst: Er det bare de rare folka som har fine ting på seg som har lov til å si noe?

Seriøst, Dere veit alle hvor fllinke jeg er på den slags. Dette er bare en rar ting for å svare på hva som egentlig sjker....


Artig er det uansett. De som har nok penger går dit de vil. Jeg derimot, går dit det er realt...

REDIGERT:

For og si det slik, dette er meg igjen. Jeg hadde det veldig bra her om dagen. Det var den samme dagen som jeg trodde jeg hadde ei dame. Det hadde jeg ikke. Men i dag så er jeg allright og jeg veit hva som skjer. Skulle tatt seg ut om at jeg likte noen som var her. Ja jeg gjør jo det, men når alt kommer til alt så har jeg det best aleine. Ja, jeg driter i om du har store pupper.... Du hadde sjansen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar