Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 5. september 2011

Lurer litt, men ellers greit.

Begynte dagen med å forsove meg til -01 spilling på sportsbaren. Nicht king. Våknet rundt halv fire og oppmøtet var ved 10.00 tida.

Etter å ha sittet å skammet meg litt og vært jævlig glad for at det ikke var double, så fikk jeg en oppringing av ei dame som ba meg komme ut på øl og slik.

Stakk på Irishman og drakk litt i godt selskap der. Etterpå ble det 1,5 time med big brother ettersom søsteren hennes skulle være med. Det viste seg at hu er en utfordrer og således ikke er inne i huset enda. 5 sekunder med tv tid fikk hun (før hu eventuellt blir med).

Stakk etterpå nedpå Seb's med påfølgende øl og alt var veldig fint. "And suddently, a wild .... appears".
Jeg er ikke interessant lenger så jeg går på Nellie og tar noen øllerter der. I ettertid så lurer jeg på hvem som brukte hvem. Uansett så er jeg blid og fornøyd, og det er nok hun også. Win-win med andre ord.

Nå er det på tide med å sove godt for natta men aller først en liten sigarett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar