Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 18. september 2011

Einmal tomal och und so libre dreimalt.

I dag var jeg hos Hein og Maria for første gang. Lenge siden jeg har sett den gutten så lykkelig.

Maria er også ei flott og fin dame som diska opp med tacos på den hjemmelagde måten.

Ble noen øl der og spilte spill som het konkelimongo eller noe slik. Artig. Enda artigerererre blir det når noen kan reglene.

Stakk ut sånn cirka ved 12 tida og da var det tjoka fullt på de fleste plasser som klarer å ha åpent.

Nellie: Stengte dører pga folk.
Barrack: Stengte dører pga folk
Seb's: Stengte dører pga folk.

Det så også utifra at Gregers hadde slik å styre med uten at jeg var der.
De på andre siden av byen så jeg desverre ikke noe til da jeg ikke begynte hjemmefra i kveld, men går ut i fra at de også hadde bra besøk.

En stakkar på seb's fikk litt hjelp av et par venninner ettersom han måtte spy så de rota seg ut på et omeråde der folk ikke skal være, men ekstraordinære tiltak er greit når nøden spiser fanden osv. Han spydde ikke inne og alle var greie.

Jeg må også passe på å nevne navnet til Ivar i stor font ettersom han kjøpte øl til meg og grein fordi han ikke har blitt nevnt i bloggen. Jaja, slik kan det bikke.

Alt i alt var det utrolig mange tullinger ute i dag, uten at jeg kjente så mange av dem. Noen (som ikke var tullinger,) var venner av broren min som jeg fortsatt ikke husker navnet på. Tror det er bildebevis på facebook.

Koste meg i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar