Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 17. september 2011

Jada det får gå.

I dag var jeg en del på seb's og litt etterpå på Nellie. Da jeg kom på Nellie så var det omtrent bare jeg igjen i Hamar som var HA supporter.

Artig å se alt som skjedde med politi og idioter. Jeg ble aldri spurt om noen ting selv om jeg sto der.

La oss late som om politiet hadde alt under kontroll...

De gangene jeg jobba der så ble alle intervjuet  hvis noe skjedde. Ikke sånn i dag. All ære til politiet i Hamar, men hallo....


Et par stykker ble arrestert og vaktene ble intervjuet, men ikke meg..

Har de nok å gjøre i Oslo, eller driter de i meg? Aner ikke. Jeg veit at Hamar politikammer veit om bloggen min, så jeg er nå her.

Uansett så hadde jeg det bra i dag og trenger ikke pes. Bare nevner det. Og velkommen i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar