Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 12. september 2011

De rare dagene...

Plutselig var det meg som måte skrive igjen. Nei jeg er ikke ei katte med jævla blank pels. Nei jeg er ikke en trønder som kunne vært far din (uten hår)

Jeg er meg og det du har sett er slik jeg er! Slutt å lur meg.

Når det er sagt så må jeg fortelle om dagen min.
Kom på Nellie etterhvert dvs. cirka rundt 22.00 og drakk en del øl der. Katta var der også, som jeg håper de som tok den hjem finner ut av at har et annet hjem.

Ble en tur innom Seb's også, der Roar serverte gode ting og alle hadde det fint. Flørting er greit, men jeg blir visst fort sjalu. Ok. Visste det ikke selv men fikk smake på den i dag.

Etter snart et år på internett. Jada, et år. Så veit jeg bedre enn å skrive det jeg egentlig mener. (Bare lat som jeg har skrevert mæti ting som ikke kan taes tilbake)

Jeg er voksen, snart 37 1/2, og gleder meg til jeg blir nærmere 50....

Passivagressiv skrivering til side, jeg hadde det egentlig bra i dag.

Og jeg har lyst til å skrive mer, men det gjør jeg ikke...

Koz og klemz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar