Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 20. september 2011

Titt titt toget går.

Kom ut i dag for å se på dartfolkene. Var ikke ute før ved ni tida.

Traff på Roar som var grei nok til å rive i noen halvlitere. Hadde forsåvidt ingen planer om å bli full, men ting skjer.

Etter å ha sett på at Hydranten vant i dart så gikk vi på Nellie. Bjørnar ræiv i nok en øl, og så gikk det mæssom slag-i-slag.

Skulle jo ta det pent, men så ble jeg minna på at jeg hadde glemt å nevne både Oline og Dagny i bloggen.
Beklager kjære(r)

Jeg glemte jo også å si navnet til Camilla (eller Kamilla, sorry jeg aner ikke hvordan det skrives) som var så flink at du flasha meg på dassen i helga! Kardinalfeil av meg å ikke nevne....

Etter at det var stengt så ble det et aldri så lite nachtspiel som jeg ikke var bedt på, men som jeg ble med på alikevel. Flink slik. 5. mann på vogna! Jeg hadde det fint jeg og fikk drikke.

Ble aldri dritings, men har lovet å skrive uansett.

Anne Mari var jævlig snill og lot meg få bli og fora meg med brennevin og øl. Jeg fikk tilogmed styre musikken. Gla ti dæj...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar