Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 23. september 2011

Haben sie eine andrej zu gakken?

Jada i dag så var det ikke så veldig vanskelig å si hva som skjedde.
Jeg er veldig full og det er alle andre også. Men vi kan late som at de som er fulle ikke er slik som meg. La de få en sjans til liksom.

Begynte på nellie og der var det nesten ingen. Gikk deretter på Sebs der folk var, dvs nesten ingen der heller. Kasta litt dart med Steve og han drepte meg og jeg ble fedd opp med det.

Tok meg en tur til på nellie der det fortsatt ikke var noen og gikk tilbake.


Da begynte jeg å kjede meg, for helt seriøst, det er greit å være full sammen med noen...

Hein var jævlig kjedeelig ettersom han hadde ødelagt h¨nda si og gikk på >Gregers. Skulle ønske jeg var der også ettersom Bjærn Berge er bra.

Egentlig så skulle jeg ut for å møte ei kjerring som alrdi kom ut i dag, så slik er det. Jeg ble dritings og jeg traff henne aldri..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar