Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 24. september 2011

Bæsjefitta!

I dag så kom det en kompis innom ved halv sju tida. Vi satt og hørte på (ja OG) Billy Opel med sangene hans. Etter at vi drakk opp den øllen (ja ølLen) han hadde med så fant vi ut at vi skulle ut.

Hvis noen av dere har gått i gågata i det siste så har dere også sett at utafor NAV så har de lagt asfalt 20 centimeter under der gågata egentlig går. Vi skjønte ikke hvorfor...

Dro på Nellie der jeg fant ut at jeg ikke kunne være uten å være sint ettersom Sangern var der.

Dro på Seb's der Roar jobbet og alt var greit veldig lenge. Hein har jo brukket hånden sin stakars.. Føkk him, det gror...

Var lite folk til å begyne med, så en liten pitstop til Nellie igjen. De hadde endelig fått nok kullsyre på øllen sin slik at det gikk ann å ta en liten en.

Stabla oss tilbake til seb's og da var det mange folk der. Deriblant noen som sa de skulle ha seg i meg hvis jeg nevnte de med navn.

Jeg skal nå være ordentlig nok og høre på kjeften jeg har fått slik at jeg ikke skal være EMO-Rico. (Hvem faan liker ham uansett)

Oj, jeg lærte akkurat forskjellen mellom han og ham...

Etterhvert så ble det en del folk på Seb's. (Det med genetivs s kan vi ta en annen gang! ' )

Uansett så var det en veldig bra kveld og det tror jeg alle damene som jeg prøvde meg på synes også. Jeg er tross alt aleine.

Nå tar jeg meg selv i å rette opp skrivefeil, så jeg gir faan og bare skriver. Hurra for Brugleblogg.

Husk å anbefal meg for en stakkar...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar