Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

torsdag 25. august 2011

Pul kjerringa/gubben. Jeg lover!

Herregud. Sånn er det bare. Jeg har begynt med ei lita tøs som vi skal spille dart med.

Vi var desverre bare tre stykker her. Det Var Yngvar jweg og godeste Anne Mari.
Yngvar vant ettersom han er mest interessert i det. Anne Mari kom på en grei andre plass selv om hu var fyllesjuk.

Jeg derimot. Joda jeg kom på 3. plass med 3 deltagere...


Gir nå faan ettersom jeg bare er her for å delta. (Lett å si når du kommer sist)


Skulle ønske jeg hadde noe artig å si  på bruglebloggen, men har ikke det.

Kan godt fortelle noen gamle vitser:

Nei egentlig ikke.

Denne bloggen er skikkelig dårlig. Nå skal jeg bare finne meg noe å spise på og late som alt er morsomt.




















Seriøst: Leser dere dette for å få noe moro?
Dekk må jo faan meg være dårlige i senga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar