Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 27. august 2011

Jeg fant ikke igjen gårsdagens innlegg, men her er dagens:

Ja da sitter jeg her igjen. Har hatt mætti artig med mange folk. Jeg hadde en bra blogg i går også men enten var jeg for full eller så virker ikke copy/paste

I dag så var det jævlig greit. Ingen jeg var ute etter og jeg var heller ikke på Sebs.

Jeg våknet fyllesjuk og fant ut at gårsdagens brugle gikk tilo helvete.

Spikkers spurdte meg pent om jeg gadd å komme på grikling. Omtrent samtidig sa Steve at jeg skulle jobbe.

Jaja. Hvem teller? Jeg dro til Spikkers og drakk litt øl og noen GT... Kom på jobb der jeg trodde det var lite å gjøre. Jeg visste ikke at det var et busslass med folk som hadde bransjetreff.

Når alt var ferdig så var det vel cirka 80-90 stykker inne.

Konserten var visstnok bra. Sorry, skulle ønske jeg visste hva/hvem det var men jeg var i døra der jeg ikke hører lyden.


Var ikke innom Seb's i dag i det hele tatt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar