Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 22. august 2011

Fulle-Rico er åndsvak og kan ingenting.

Denne teksta sto og lyste mot meg når jeg våknet sittende foran data'n i dag. Går utifra at fulle-Rico hadde tenkt å skrive noe mer og så publisere det, men han sovnet gitt. Jaja. Slik kan det gikk.


"I dag var jeg leeeeeeenge ute for å fiske med godeste Steven. Ca 7 timer.

Når vi kom inn til land så gikk vi til den nærmeste puben.
Artig var det egentlig. Steve vant noe dartgreier som jeg ga faan i.

Du verden så vanskkelig det er å få fisk i Mjøsa egentlig!

Grunnen til at jeg nevner Steve i det heletatt er fordi at han har fora meg med cider, øl, og vin..."

Jeg må også legge til at jeg har noen vage minner om at det ble skrevet før jeg var helt ferdig på byen. Det skjedde mer senere som jeg ikke har helt klare erindringer om. Hvorfor jeg har dratt med meg ei ødelagt stålampe, er bare et av de ubsevarte spørsmålene fra i går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar