Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 21. august 2011

Lyt pisse, men blogg først.

I dag så kom jeg til konserten til Seb's der det var konsert med Armatage Shanks.
Konserten var bra den, bare så synd at folk ikke klapper når de er på et band de liker! All kudos til gutta som spilte som faan uansett.

Stakk også innom Barrack og Nellie. På Barrack var det ikke så mange når jeg kom, men fy faan som det tok seg opp. Desverre så er det ikke min type plass, men hvis du liker listepop og lave skjortekanter så er det definitivt plassen å gå til.

Nellie er jo DJ Erik og da veit du hva du får. Var der egentelig altfor lite i dag til å si noe om det, men kjenner jeg Erik rett, så ble det nok bra på gulvet etterhvert.

Kom tilbake etter at shanks var ferdige på Seb's og folk begynte å bli i humør.
Vakten(e) gjorde jobben sin slik at de som ikke hadde noe mere der å gjøre stakk derifra.

Byen generellt ga preg om under brua festival, så det var mange chillout folk ute. (Dette mener jeg ikke negativt på noen som helst måte. Men slik er det)

I min nye fremgangsmåte på å dra inn noen få reklamekroner, så skal jeg nevne Geir Åge som ga meg en øl på Barrack, og Werner som kjøpte en på Seb's. Uten disse folka så hadde bloggen blitt kjedelig. Nesten like kjedelig som når Balbosj kjøpte mætti øl ått meg her om dagen. Jeg skulle ha skrevet mer om han, men jeg gikk i fyllefella og mista mye i copy/paste.

Uansett... Jeg skulle ønske at jeg kunne ha nevnt hovedsponsoren min her, men i følge norske regler så kan jeg ikke det. Det jeg kan er derimot å rette en spesiell takk til Hein og Roar.

Maria ville også bli nevnt. Aner ikke hvorfor. Hu ga meg ikke øl, men hu var kjælen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar