Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 24. august 2011

NM i rare folk på butikken. Er det virkelig dette dere går etter damer?


For en gang skyld skal jeg skrive blogg før jeg blir helt mongoloid. Noen sier at det toget allerede har gått, men denne gangen snakker jeg ikke om utseendet. Begynte dagen stille og rolig på Nellie der vi i Alternativ IQ rula quizzen slik at vi vant. Hadde egentlig ikke tenkt å drikke. Bare betale tilbake det jeg skyldte etter forrige måned. Men har man gratis bonger, så har man gratis bonger.

Når jeg/vi kom på Seb's så var vel egentlig løpet kjørt. (Som en liten bisetning her så må jeg skyte inn at jeg akkurat har tømt ei flaske Plumbo ned i dusjen og fingra mine begynner å svi)
Det var en del folk jeg ikke kjente der, men de kjente tydeligvis meg. Artig lell. (Oj... Begynnner å bli rødt. La meg ta pause i skrivinga og skylle fingra)

Traff noen kjente mennesker og hadde det fint mens vi prata piss. (Vann er faktisk ikke en bra løsning, blir litt som når du har spist sterk mat. Hjelper melk på plumbo?)

Alle småbrannsår tilside, Artig gubbe vi traff på vegen til Seb's egentlig. Tok det i korte trekk på twitter før i dag, men dette er lang versjonen:

Vi går oppover til Seb's. Hører støy og høymælt skriking i telefon fra andre siden av gata. Tenker ikke så mye over det før vedkommende i "vår" ende skriker ut "Jævla homsefitte!" Skjønner at han har trøbbel med dama idet han har flyttet telefonen fra øret og ned til munnen for å få skrike høyere!

Han er snill nok til hatobjektet sitt til å si pent "Hadet!" før han legger på. Han sparker litt oppgitt inn i veggen han går langs før han forsvinner ut av synet.

Nå går de 2 jeg er med inn på Seb's og jeg følger etter. Jeg skal betale gjeld før jeg må rekke butikken.

Når jeg har gjordt det og kommer ut igjen er det ingen der. Jeg trasker opp på butikken og der er selvfølgelig han. Jeg ser han ikke først, men jeg hører det er noen som bærer seg noe inn i helvete. Det går i "Faan!" "Homsefitte!" "negerkukk" osv. Nok til at jeg skjønner hvem det er.

Etter at jeg har plukket opp pølseprodukter, ost og majones, så treffer jeg han utenfor smørdisken. Prøver å unngå øyekontakt, men han har allerede plukket seg ut et annet offer.

"Hallo, baby! Hvem er du?" sier han og jeg er litt perpleks.
Mer sjokkert blir jeg idet han fortsetter uten å få svar med følgende: "Du var jævlig søt. Kan jeg få nummeret ditt?"

Jeg tenker at han har da ihvertfall sjøltillitten i orden før jeg forsvinner i feil rad.

Da jeg har plukket opp resten av det jeg skal ha, så finner jeg ut at jeg glemte agurk.
Går tilbake og treffer samme person igjen som står å SPYTTER på grønnsakene. Ja jeg tok en agurk innpakket i plastikk uansett...

Går mot kassa og hører han mens dama han sjekka opp går ut: "Men da ringer jeg deg da!"

Jeg håper for gudsskjyld hu ga han feil nummer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar