Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

lørdag 29. januar 2011

Hei blåggen!

Du verden så mye har skjedd!
Hadde en trivelig kveld med favorittblondina (se jeg bruker konsekvent ikke bindemållausstrek) og den rare radiomannen. På Seb's i dag så var det vel i overkant rare folk. De som var noe å samle på har enten gått dit i alle år. (yeah ALLE år) eller kom og sa hei.

Vo feiret bursdagen til Hein som den skal feires. Stille og rolig. (Forresten Hein, jeg benyttet meg ikke av den ferneten) Roar og Jürg1 klarte seg bra. Det gjorde forsåvidt Runar også som for anledningen hadde kopiert spillelista til Platesnurrer.

På turen hjem igjen så var det nesten morsomerest. Blondie sa hei til en figur som gikk med kveldens varp som tilta. Han pissa på utstillingsvinduet mens han prøvde å forklare. Kveldens varp svarte med å bli dritsur og tok hevn gjennom å dra ned buksene å pisse på den mest opplyste plassen i Hamar. Priceless!

Gudskjelov så skulle vi ha tatt levende bilder, men det glemte vi ettersom vi hadde store nok problemer med å gå på glatta og le. Youtube hadde vært helt annerledes i dag.

Til kjæresteparet som gikk foran oss: Jeg veit hvem dere er, så dette er min gave til dere. Jeg nevner dere ikke ved navn! Til guttlarven (som for ordenskyld er 2 meter høyere enn meg): Får du deg noe i kveld så er du god! Kudos. Eventuellt så er (damen jeg også kjenner) hu dummere enn jeg trodde.


Takk san. Artig att de gamle gubba!

4 kommentarer:

  1. Får han seg noe så anmelder jeg det, med tanke på at jenta er 11år.
    Beste poset så langt! <3 Flott kveld!

    xoxo

    SvarSlett
  2. Detta var ikke 11 år. Bare virket sånn på oppførselen. Gøy for unga! Jeg synes også dette var et bra poset! Flott kveld indeed. Men jeg nekter å skrive <3

    SvarSlett
  3. NEI FADER Å!

    SvarSlett
  4. Så artig at dere liker posinga. 11 år var nok en smule underdrevet ja, men tusen takk for jærrtte å sån Rare Radiomann

    SvarSlett