Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

tirsdag 25. januar 2011

Warning!

Tenkte bare at jeg skulle si ifra at det blir drikking i kveld. Så som en liten tjeneste til fulle-Rico så skal jeg la bloggen stå åpen slik at det bare er å skrive i veg. I morgen kan vi angre i sammen.
Og en ørliten melding til adsense: Hvis ikke jeg får reklame, så kan dere godt fjerne det humanitære pissbanneret under her også!

Også fant jeg jaggu en ny dings også. Nå kan dekk trykke på ting under her en stand. Arti ått onga! Også har jeg åpnet for at anonyme også kan få legge inn kommentarer. Selvfølgelig uten moderering. Let the hate flow!
(bare så det er sagt: er du anonym og slenger dritt, så ikke forvent så altfor mange svar fra meg tilbake. Er du innlogga derimot, så er jeg game)

1 kommentar: