Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 28. januar 2011

Skulle du ha z!

Ettersom jeg bare er full her så føler jeg at jeg må gi bort en link eller tre før jeg begynner å vase.

Begyn her www.zeitgeistmovie.com

Dere er nok flinke nok til å skjønne hva jheg mener.


Tilbake til fulle-rico:

Jeg er ikke akkurat imponert over alle. Kan dere ikke være så snille å si hva jeg skal skrive om?
Gang på gang får jeg mindre folk som følger meg. Og det kommer flere og flere fulleblogger! (veldig bra det da egentlig)
Jeg har fått nye knapper som jeg vil dere skal bruke, men de knappene er idiotiske. Legg gjerne igjen forslag til nye knotter. Jeg bruker per i dag de som følger med men jeg håper dere har noen som er litt bedre...

Som alltid så må jeg si at denne bloggen blir ikke bra nok uten at jeg er dritings. Jeg blir ikke dritings uten at jeg har råd til det. Adsense er fortsatt idioter.

Uansett så synes jeg det er jævla teit av det samlede "ta-vare-på-meg-norge" at alvdal saken har gått så langt.

2 kommentarer:

  1. Hvor kjøper du sko?

    xoxo

    SvarSlett
  2. Det siste paret ble vel handla i dala trur jeg. Julegave så jeg aner ikke.

    SvarSlett