Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 26. januar 2011

Dette har skjedd kolon:

Dagen begynt bra med verdens beste frokost hos Steven. Curry for tha yaaargh! Drittmagen kom ikke før lenge etterpå der jeg slapp en liten rakker alik at Lene ble paralysert. Nacht senere hos Steven der alle imponerte stort i wiiiiiiiii. Folk ble fulle og noen spydde litt på seg, men alt er lov.

Ble aldri helt dritings som jeg hadde håpet, men skylder nok altfor mye penger i morgen lell..
Yrjan eller Nico glemte igjen lighteren sin. Den har jeg.

Jeg har litt vondt i huggu nå kjenner jeg så det er best å finne bosoa.

Til en anna gang så håper jeg at det er fulle-rico som skriver for detta var kjedelig.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar