Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 30. januar 2011

Itttno er romedøl

Jeg feil så mye i dag fordi jeg var full.

Uansett så var det bra. Jeg prøver nå å være edru men jeg tror ikke jeg klarer.

Herregud, jeg skulle ønske jeg kunne si noe på ordentlig, men det kan jeg ikke.

Ok. Uten at jeg sier noe som bare jeg veit så blir det feil. Jeg har ei vorte som vokser utover på høyre siden min. Jeg var dum og klorte meg der. Den er nå nesten av. Skulle dratt den helt av men da hadde jeg blødd som faan.

Dette sier jeg bare pga at dere skal skjønne at det er live!

Kan dere være så snillle å gi meg noen tilbakemeldinger?

Se på knottene nedenfor (eventuellt la meg få nye knotter)


Nå legger jeg meg.

3 kommentarer:

  1. selv om du er pik. Vi like deg.
    xoxo

    SvarSlett
  2. hvor nøyaktig til høyre er denne vorten? på armen eller?

    SvarSlett
  3. Den er kledelig plassert på høyre side av halsen. Eller vent litt.. Jeg kjenner den ikke lenger så da har den kanskje falt av!

    Zunifa: Alle liker pik!

    SvarSlett