Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

onsdag 2. februar 2011

I dag så har jeg hatt det jævlig bra. Det var en del snekkere og slik som eide Nellie. Men når jeg gikk hjem så var det ei dame som jeg har vært borti som like bak meg som sa at hun skulle ta livet av meg.

Byggmakkermessa er veldig bra, de er så dumme og drikker på sjefen.

Når jeg tok ned heisen så hørte jeg at hun var ved døra, jeg turdte ikke, jeg tok trappa. Når jeg kom opp i min etasje så var hune enda full av eder og forbannelse i mine ord.

Jeg er ikke tøff nok til å konforntere ei gal dame med et harem på sluk!
Jeg kan prøve å snakke med personen, men ikke hvis noen etter a på seg.

Uansett: Jeg hadde det veldig morsomt i dag mens jeg spilte dart med Runar, Jon, og de damene. (slutt å pip, jeg glemmer hva dere heter når jeg er i nærheten av pupp)

Nå skal jeg spise litt så får vi se hva som skjer. De som tror på dette eller de som ikke gjør det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar