Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

mandag 6. desember 2010

Ingen veit!

Ok. Sånn er det
Uansett så var jeg rar i hodet.
Javel, noen må bare fikse det. Kan ikke si det, men her er jeg.

Jeg har det veldig fint mens jeg hører på deg. Uansett så er det slik at jeg kan fortsette  å ha det fint. Skulle du ha sett. Noen siefr at dette er idioti.

Javel, dette er bare meg som ikke skjønner hvordan man skal gjøre det!


Hein hater jeg fordi han er slik at det er ikke noe jeg kan bruke.
Att det var, jeg er jo uten store bokstaver. Skulle du ha sett.
En annen dag så kommer jeg til å klatre opp.

Jeg hørte at både du (hein og steve) var sammen i går.

Tror nok jeg skal klare å idiotdrepe dere i dag! Men uansett, tror du dere klarer å gjøre noe fint?

Uansett så er det jo meg (Rico)  som veit åssen det er..

2 hakk over her er litt rart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar