Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

fredag 3. desember 2010

Jajajaja

Kvelden begynte bra hos en brugle under opplæring. Han er den beste fuggern jeg har sett. Fin i fjøra men kanskje litt opptatt av seg selv.

Etterhvert kom det en del småfugler. Endog noen trekkfugler helt ifra Oslo.

Etter en fin kveld hos He.. (bruglebarn i opplæring) så stakk vi på Seb's. Det var moro. Så dro vi hjem.

Dvs. Vi dro jo ikke hjem. Det var jeg som gjorde det. Men før den tiden så skjedde følgende:

Hein banka mange i billiard (legg merke til skrivemåten, vi er jo ikke i Irland) deriblandt meg. Flere ganger.

Men før det så hadde vi ei runde dart(s). Bombe at jeg vant.

Jørgen (hei hei) dret meg og andre i trynet mens han hadde buksa på knærne, men det er jo bare slik han liker.
Jon (uten"h") har lovet meg en fet avsuging som han sikkert kommer til å nekte på.

Dagny hadde en fantastisk utringning som det står respekt av, og som jeg ikke fikk lov til å varme henda på.
Da gikk jeg...

I hodet mitt så skjedde dette:


Oppringt av Norsk tipping før jeg stakk til Hein. Bare noen å tredve mill. Jaja, bedre lykke neste gang.
John (med "h") sa han elsket meg. (Jeg måtte si nei, se under)
Kom på pubben der det var årsmøte i bifile modeller som elsker smågutter.
Klarte endelig å traktere en gitar så alle vart småkåte i (gutte)fitta si.
Gikk hjem aleine.


Vent litt...


Jeg gikk ikke hjem aleine i drømmescenarioet mitt. (Faan ikke engang i drømme får jeg med meg ei puppesterk ei)

I og med at jeg skriver dette så har jeg antageligvis ikke noe bedre å gjøre. Nå er det på tide med ei brødskive eller to. Takk faan for de små gleder.


Takk til de homoerotiske guttene som gjorde kvelden uforglemmelig, og en spesiell takk til Hein for øl :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar