Om meg

Hamar, Hedmark, Norway
En full liten østlandsbrugle som lurer på litt av hvert etter at serveringen har stengt.

søndag 28. november 2010

Beklager

Jeg har vært litt dum og lat i det siste å ikke skrevet i Tjære B(l)åggen min.

Skal forsøke å bli bedre.

I dag derimot føler jeg meg ikke så full, enda jeg startet sammen med Mystiske Roy ved 3 tiden. Illusjoner alt i hopa!

Var på seb's for en gangs skyld (og ja jeg veit skriveregler vedrørende aposroffer i Noreg) og der var det fint og stille ei stund helt til alle fant ut at det var dit de skulle. Nå har jeg vondt i ryggen og gikk tilogmed (liker å skrive det i ett ord) fra en halvdrukket øl. Håper og tror at formen er bedre i morgen og at det ikke er så mange idioter ute da.

Det må også sies at det var villt mange trivelige folk på seb's. Som en liten sidenote så må jeg også nevne at man skal ta flere kompresjoner enn innblåsninger ved førstehjelp. (sånn cirka 30:2 er visst målestokken etter de nye reglene)

Nå har jeg sluttet å hikke så da er det natta. Beklager igjen for min uvirksomme periode og at det ikke var noe mere saftig jeg hadde på hjertet denne gangen.

Husk også på at jo mer du spanderer på meg, jo artigere/bortinatta/idiotisk blir bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar